zaterdag 14 februari 2015

EEN ONVOORSTELBAAR AANTAL REACTIES

Donderdag 12 februari werd er een publicatie geplaatst in TC Tubantia over de oprichting van het verbond Verontruste Parochianen Nederland (VPN). Wat er daarna gebeurde is bijna onvoorstelbaar.
Niet alleen talloze inschrijvingen volgden er ieder uur, steeds maar weer tot op het huidige late uur.

Maar wat mij het meest trof, waren de steun- en dankbetuigingen die per email en op andere wijze binnenkomen. Mensen uit alle delen van het land zijn inmiddels bij ons verbond ingeschreven.

Hoe kan dat nou als je ALLEEN een publicatie in het oosten van het land kunt lezen ?

Mensen sturen kennelijk het bericht over het sinds kort bestaan van de website  VERONTRUSTEPAROCHIANEN.NL door aan familie en kennissen in andere delen van ons land.

Ook PAROCHIANENBLOG.NL was soms niet eens meer bereikbaar.

Kortom, het is voor mij onvoorstelbaar. En voor degenen die dit lezen en mij een email hebben gestuurd ? U krijgt hopelijk antwoord, maar op wat langere termijn. Nu is dat onmogelijk en eigenlijk is dat wel heel mooi, gezien de grote hoeveelheid mailberichten.

En morgen (carnavalszondag) moet ik naar de carnavalsoptocht in Oldenzaal. Nou, moeten ? Nee, eerlijkheidshalve wil ik naar die optocht. Alaaf !

Wim Gaalman